Pasek Informacyjny:


Regulamin Forum

Zbiór zasad dotyczących forum.

Moderator: Junior Admini

Regulamin Forum

przez TEAM GREG » 20 cze 2012, 17:33

Rejestracja:

1.) Rejestracja na forum jest darmowa.
2.) Wraz z rejestracją oświadczasz akceptacje regulaminu forum.
3.) Wraz z rejestracją wyrażasz zgodę na przesyłanie wiadomości prywatnych oraz e-maili przez administrację forum.
4.) Nie korzystaj z kilku kont na raz - takie działanie wiąże się z banem wszystkich kont danego użytkownika - punkt nie dotyczy kont testowych administracji forum.
5.) Nie usuwamy kont użytkowników - Chodzi tu o zachowanie spójności danych w bazie.
6.) Zabrania się używania nicków, które będą zawierać wulgarne słowa - wulgarny nick=ban.
7.) Dozwolona jest zmiana nicku i nie tylko w dziale Sprawy do OF/AF
8.) W przypadku zbanowania danej osoby, banowane będą także jej kolejne konta - bez względu na to czy konta te będą łamały regulamin, czy też nie.

Pisanie postów:


1.) Przed założeniem nowego tematu skorzystaj z wyszukiwarki, aby się upewnić, czy taki sam temat nie został wcześniej założony.
2.) Staraj się umieszczać swoje tematy w odpowiednich działach, nazwy tematów formułuj w zrozumiały sposób, który będzie nawiązywał do ich treści.
3.) Nie umieszczaj takich samych wypowiedzi w kilku miejscach na raz.
4.) Nie pisz postu pod postem, używaj opcji edytowania postów.
5.) Pisz posty związane z tematem i staraj się rozwijać swoje wypowiedzi.
6.) W swoich wypowiedziach szanuj innych użytkowników.
7.) Użytkownik zobowiązany jest pisać swoje posty przy użyciu standardowego koloru czcionki.
8.) Zakaz rozpowszechniania linków do stron i forów typu WAREZ
Zabronione jest również dodawanie różnego rodzaju grafik reklamujących takowe strony.
9.) Zakaz rozpowszechniania linków do innych forów (Nie dotyczy pola profilu: strona www)
10.) Zakaz reklamowania swoich stron internetowych w postach - jeśli dopuścisz się takiej reklamy już w pierwszym poście, Administrator ma prawo zbanować Twoje konto. Od reklamowania swoich stron są fora reklamowe.
11.) Na forum zakazane jest szerzenie treści nawiązujących do pedofilii, zoofilii, oraz wszelkich innych niezgodnych z prawem.
12.) Zakazane jest obrażanie innych użytkowników forum oraz używanie wulgaryzmów.
13.) W przypadku szukania pomocy przez inne osoby nie komentujemy ich problemu w sposób:
- "Google nie gryzie" ;
- "Google.pl" ;
- "Nie chciało się sprawdzić w Google?" ;
- "Kup se oryginała" ;
- "Przetłumacz sobie" ;
Nawet jeśli rozwiązanie problemu będzie banalne do znalezienia, to udzielamy pomocy lub nie.
Za komentarze takie jak powyżej i podobne będą lecieć ostrzeżenia, a posty będą usuwane.
14.) Zabronione jest pisanie postów typu:
"Ale odkopałeś/aś temat, po co? I tak dawno nikt tu nie pisał :/ "
Skoro temat nie jest zablokowany, to ma prawo wypowiedzieć się w nim każdy.
15.) Nie piszemy całych postów WIELKIMI LITERAMI. Wielkie litery służyć mogą do AKCENTOWANIA, a nie pisania nimi całych zdań.
16.) Na forum obowiązuje kategoryczny zakaz pisania takim stylem: HeJcIa, Co TaM u CiEbIe?
Jest to forum dla NORMALNYCH ludzi, tak więc FaLoWcOm dziękujemy - w skrajnych przypadkach osobiście będę banował takie osoby.
17.) Nie "krzyczymy", poprzez używanie wielu wykrzykników na końcu zdań.
18.) Przy zamieszczaniu artykułów, lub wiadomości, które nie są naszą własnością należy podać ich pełne źródło.
19.) Na forum zabronione jest zamieszczanie wypowiedzi o treściach rasistowskich, nacjonalistycznych, naruszających uczucia religijne innych użytkowników oraz skrajnie nietolerancyjnych lub obraźliwych w stosunku do osób o odmiennej orientacji seksualnej. Dotyczy to również komentarzy do reputacji.
20.) Na forum językiem obowiązującym jest język polski. Staraj się pisać poprawnie, inaczej skrypt nie pozwoli Ci zamieścić wiadomości.
21.) Na forum obowiązuje całkowity zakaz rozpowszechniania ref-linków.
22.) Wszelkie wypowiedzi napisane przez użytkowników, podlegają własności forum. Usunięte zostają wtedy, gdy łamią któryś z regulaminów.
23.) Administracja zastrzega sobie prawo do kopiowania wypowiedzi użytkowników na inne portale, w razie ewentualnych przenosin.
24.) Posty oraz tematy tworzone tylko po to, żeby zdobyć Punkty Nauk będą karane.

W takich sytuacjach Moderatorzy mają prawo karać warn`em.
Admin Forum od 28 lipca 2012, Forumowicz Roku 2012, 2013, 2014, 2015, 2016 i 2017, twórca największej ilości postów.
Z konta korzysta TEAM GREG:
AJ Lee, Sasha Banks, Ronda Rousey, Triple H GG, The Miz GG,
The Undertaker, Kane, Randy Orton, AJ Styles, Dean Ambrose i Greg!

Obrazek
Avatar użytkownika
TEAM GREG
Administrator
Administrator
 
Posty: 4103
Dołączył(a): 09 sie 2011, 16:39
Nick w WG1: GregOriOo
ID w WG1: 6
Nick w WG2: GregOriOo
ID w WG2: 2
Ulubiony Wrestler: Dean Ambrose
Gadu-Gadu: 0
Wiek: 20

Re: Regulamin Forum

przez TEAM GREG » 27 kwi 2013, 19:06

Aktualizacja :27.04.2013

Doszedł punkt 24!
Admin Forum od 28 lipca 2012, Forumowicz Roku 2012, 2013, 2014, 2015, 2016 i 2017, twórca największej ilości postów.
Z konta korzysta TEAM GREG:
AJ Lee, Sasha Banks, Ronda Rousey, Triple H GG, The Miz GG,
The Undertaker, Kane, Randy Orton, AJ Styles, Dean Ambrose i Greg!

Obrazek
Avatar użytkownika
TEAM GREG
Administrator
Administrator
 
Posty: 4103
Dołączył(a): 09 sie 2011, 16:39
Nick w WG1: GregOriOo
ID w WG1: 6
Nick w WG2: GregOriOo
ID w WG2: 2
Ulubiony Wrestler: Dean Ambrose
Gadu-Gadu: 0
Wiek: 20

Re: Regulamin Forum

przez Admin Techniczny » 15 lut 2014, 14:37

Aktualizacja 15.02.2014
Zmieniono punkt 20 z
20.) Wszelkie błędy ortograficzne będą poprawiane przez skrypt oraz Administracje forum (Administratorów i moderatorów/moderatorki).
na
20.) Na forum językiem obowiązującym jest język polski. Staraj się pisać poprawnie, inaczej skrypt nie pozwoli Ci zamieścić wiadomości.
Admin Techniczny
Administrator
Administrator
 
Posty: 732
Dołączył(a): 02 sie 2011, 10:51
ID w WG1: 1
ID w WG2: 1
Gadu-Gadu: 0
Wiek: 0



Powrót do Regulaminy



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


cron